Welcome

Hi everyone! I decided to write this blog and publish here my metal riffs and sounds checks. I hope, I will do my plans. I’m going to publish few riffs by week. Almost all I’m going to record by Epiphone G310 -> Line6 Pocket POD -> PC’s Line In -> Audacity and drums by ezDrummer VST plugin, installed in FL Studio 7, my mixing program. I hope you will be enjoyed. Peace!

tłumaczenie:
Witam wszystkich! Zdecydowałem się prowadzić ten blog i publikować na nim moje metalowe ustrojstwa a także testy brzmień. Mam nadzieję, że zrealizuję moje plany. Zamierzam publikować kilka riffów tygodniowo. Prawie wszystkie nagrania zamierzam nagrywać w tej linii: Epiphone G310 -> Line6 Pocket POD -> PC’s Line In -> Audacity, oraz perkusję zaprogramowaną przez ezDrummer – wtyczkę VST zainstalowaną w FL Studio 7, moim kombajnie do miksowania ścieżek. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Pokój!

One Response to “Welcome”

  1. no no. lux “metalowe ustrojstwa”. enter sandman to wymiatacz. super pomysl z publikowaniem tworczosci. moje gratulacje

Leave a Reply

